پرسش های متداول

حساب کاربری

1- آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

پاسخ: بله ، در حساب کاربری شما امکان ویرایش مشخصات و آدرس و ایمیل برای شما وجود دارد فقط از طریق سایت ویرایش های لازم را انجام دهید.

2-آیا امکان ثبت نام با شماره تلفن همراه وجود دارد؟

پاسخ: شما میتوانید پس از ورود شماره همراه به صورت کامل (******* **09) و پس از تایید شماره ی همراه(ثبت کد دریافت شده از طریق پیامک) اقدام به ثبت نام نمایید.

3- آیا پس از تایید شماره همراه در مراحل ثبت نام، میتوانم شماره خود را تغییر دهم؟

پاسخ: خیر ، شما باید با شماره همراه جدید خود دوباره ثبت نام کنید.

و در صورتی که  شماره همراه قبلی خود را به فردی دیگر می خواهید واگذار کردید، جهت جلوگیری از سوء استفاده یا مشکلات احتمالی، شماره موبایل خود را به ما اطلاع رسانی کنید تا حساب قبلی شما با آن شماره همراه پاک شود فقط لازمه این اطلاع رسانی تماس به کارشناسان ما با همان شماره موبایل می باشد.

4- آیا می‌توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

پاسخ:  برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.

ثبت و پیگیری سفارش

1- دوست دارم از نقره‌کالا خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟
پاسخ:  علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت نقره‌کالا، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‌توانید در صفحه اصلی وب سایت نقره‌کالا با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.
همچنین نقره‌کالا با سابقه سال‌ها فعالیت و تحویل موفق سفارش‌ها به بیش از صدها هزار مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک نزد مشتریان، نهادهای نظارتی و زنجیره های عرضه کالا شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد نقره‌کالا استفاده کنید.

2- آیا برای خرید از نقره‌کالا، حتما باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ:  بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.
با عضویت در نقره‌کالا می‌توانید:
– سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید
– به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید
– لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید
– نقد، بررسی و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید
– در جریان فروش‌های ویژه و قیمت روز محصولات قرار گیرید

3- آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
پاسخ:  شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید.

4- آیا می‌توانم برای شخص دیگری از نقره‌کالا خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟
پاسخ:  بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید.
در مرحله اطلاعات ثبت سفارش و بخش ” وارد کردن مشخصات”، به صورت کامل مشخصات ایشان را وارد نمایید.
5- آیا می‌توانم با حساب کاربری خودم، خرید کنم و فاکتور به نام شخص حقوقی یا شرکت صادر شود؟
پاسخ:  بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، پس از ثبت سفارش از پروفایل کاربری قسمت آدرس ها نام کامل شرکت را وارد کنید تا ما همراه محصول برای شما علاوه بر پیامک و ایمیل ; فاکتور فیزیکی به نام شخصیت حقوقی نیز ارسال کنیم

6- از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‌ام، چگونه می‌توانم مطلع شوم؟
پاسخ:  نقره‌کالا با ارسال پیامک، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‌کند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارشات من” از وضعیت آن مطلع شوید.

7- آیا می‌توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
پاسخ:  خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت نقره‌کالا با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده‌اند.

8- می‌توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

خیر ، پس از پرداخت وجه و ثبت سفارش ، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبدخرید و تغییر مبلغ فاکتور به دلیل انصراف از خرید ، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد.

9- بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با نقره کالا تماس بگیرم؟
پاسخ:  خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش نقره‌کالا با شما تماس خواهند گرفت.
10- می‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
پاسخ:  خیر، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.

11- در صورتی که خرید من برای شخص دیگری باشد، آیا فاکتور فروش به همراه بسته برای تحویل‌گیرنده فرستاده خواهد شد؟
بله چنانچه شما در هنگام تعیین مشخصات در مرحله ثبت سفارش در فیلدها مشخصات ایشون را بنویسید ; به شماره تلفن ثبت شده اطلاع رسانی میگردد پیش فاکتور الکترونیکی خرید نیز جهت اطلاع از طریق ایمیل برای شما ارسال می‌شود.