ضمانت کیفیت کالا

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از اولویت‏‌های نقره‌کالا بوده است و نقره‌کالا در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد.

از آن جا که تمام محصولات نقره کالا از سمت شرکت پست بیمه شده می باشد ، در صورت هرگونه تغییر در شکل بسته بندی و یا پارگی و یا هر گونه تغییری در بسته بندی و یا بازشدگی به هیچ عنوان بسته پستی را تحویل نگیرید و به مامور برگشت بزنید و با مراجعه حضوری به اداره پست گزارش دهید و محصول خود را به صورت قانونی مطالبه کنید.

لطفاً توجه داشته باشید:

– پس از پرداخت وجه و ثبت سفارش ، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبدخرید و تغییر مبلغ فاکتور به دلیل انصراف از خرید ، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد.

شرایط بازگرداندن کالا

استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

– اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.

– وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش نقره‌کالا از طریق تماس با ما اطلاع داده شود.

– اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

– عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.

– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته‌بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.

استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکان‌پذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به نقره‌کالا بازگردانده شود.